Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΡΟΥΠΕΛ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΕΟΡΤΑΣΜΟ ΤΗΣ «ΜΑΧΗΣ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ»

Εδώ και πολύ καιρό, μελετούσαμε μια εκδρομή ημερήσια, σε ένα από τα οχυρά μας της «ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕΤΑΞΑ» για την 7η Απριλίου, οπότε και γίνεται ο επίσημος εορτασμός της «ΜΑΧΗΣ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ 1941» Τελικά, μετά από αρκετές διαβουλεύσεις, αποφασίστηκε να πάμε στο Οχυρό ΡΟΥΠΕΛ, το πιο γνωστό οχυρό από όλα, όπου κάθε χρόνο γίνεται ο επίσημος εορτασμός.
Φυσικά, η εξόρμησή μας αυτή, έπρεπε να συνδυαστεί και με άλλες δραστηριότητες, ώστε να έχουμε μια ευχάριστη όσο και σημαντική μέρα.
    Έμείς οι συμμαθητές της Τάξεως ΣΣΕ 1973, και με την ενίσχυση των αγαπητών μας φίλων που συμμετέχουν με χαρά στις δραστηριότητές μας, αφού τακτοποιήσαμε όλες τις λεπτομέρειες ( μέχρι και ομπρέλες, αφού η πρόγνωση ήταν για βροχερό καιρό…) ξεκινήσαμε από την γνωστή αφετηρία μας, το Στρατόπεδο «Πεδίου Αρεως» στις οκτώμισι το πρωϊ. Είχαμε και μία ευχάριστη έκπληξη, αφού μαζί μας ήρθε και η κυρία Χρυσοχοϊδου, που επρόκειτο να πάει με άλλο λεωφορείο αλλά λόγω κακής συνεννοήσεως, εμεινε πίσω.Και λέω «ευχάριστη έκπληξη», γιατί με τις πάμπολλες γνώσεις της για την περιοχή, μας έκανε μια απόλυτα εμπεριστατωμένη ενημέρωση, για όλα τα μέρη. Την ευχαριστούμε ιδιαίτερα. Και έτσι, είχαμε την ιδιαίτερη χαρά να την φιλοξενήσουμε.
    Πρώτη και μοναδική στάση, για καφέ κ.τ.λ κάναμε στο όμορφο Σιδηρόκαστρο, όπου στην κεντρική πλατεία απολαύσαμε τον καφέ μας, αλλά και τις μπουγάτσες, για τις οποίες είναι ονομαστό, όπως όλος ο Νομός Σερρών.
    Χωρίς περιπέτειες και απρόοπτα, φτάσαμε στο Οχυρό ΡΟΥΠΕΛ γύρω στις 11.15, χωρίς να βιαζόμαστε, αφού ο επίσημος εορτασμός άρχιζε στις 12 το μεσημέρι. Έτσι, μας δόθηκε η ευκαιρία, παρά την κοσμοσυρροή, να τριγυρίσουμε εξωτερικά σε όλο το λόφο, το μνημείο και το παρατηρητήριο.
    ΟΙ «επίσημοι» ήρθαν στην ώρα τους! Και, πρώτος και καλύτερος ο νέος Αρχηγός ΓΕΣ Παρέστησαν όλες οι Αρχές του Νομού. Όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, Υπουργούς, υφυπουργούς και λοιπούς «εραστές της Συμφωνίας των Πρεσπών» δεν είχαμε (πολύ καλό αυτό ) και επομένως δεν είχαμε εκδηλώσεις οργής και διαμαρτυρίες.
    Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με το πρόγραμμα. Μετά την επιμνημόσυνη δέηση από τον Μητροπολίτη, το πάντα συγκινητικό προσκλητήριο νεκρών και την σύντομη ομιλία του Διοικητού του 10ου Συντάγματος ( κάποτε Χ Μεραρχία Πεζικού ) απήυθυνε μήνυμα και ο Αρχηγός ΓΕΣ.
    Ακολούθησε η κατάθεση στεφάνων, στην οποία και συμμετείχαμε ως «ΤΑΞΗ ΣΣΕ 1973», και μας ικανοποίησε το γεγονός ότι ήμασταν πρώτοι μετά τις Αρχές. Το στεφάνι μας κατέθεσε ο Θανάσης, όπως προβλέπεται.
    Μετά το τέλος της τελετής, όσοι ήθελαν επισκέφθηκαν τις στοές του Οχυρού, όσες είναι επισκέψιμες, και μετά ξεναγήθηκαν στο Μουσείο ΡΟΥΠΕΛ .
    Ο αντικειμενικός μας σκοπός, είχε επιτευχθεί. ΗΜΑΣΤΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ! Όπως παρόντες είμαστε σε κάθε ΕΘΝΙΚΗ μας εκδήλωση.
    Επειδή ένας σκοπός μιάς εκδρομής, είναι να τέρψει και τις 5 αισθήσεις, μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε μείνει ανικανοποήτη η ΓΕΥΣΗ. Όμως, είχαμε μεριμνήσει και για αυτό. Με το λεωφορείο μας, πήγαμε στο Άγκιστρο, όπου στο γνωστό σε όλους ΙΧΘΥΟΤΡΟΦΕΙΟ είχαμε κλείσει τραπέζι, για να απολαύσουμε τις πάντα εκλεκτές πέστροφες! Και τις απολαύσαμε δεόντως, αφού, όπως πάντα, ήταν εξαιρετικές. Δοκιμασμένη λύση!
    Κάναμε και μια βόλτα κατά μήκος του ιχθυοτροφείου, όπου είδαμε τα στάδια εκτροφής, από τις μεγαλύτερες ( μάνες) μέχρι τις μικρότερες, και θαυμάσαμε την οργάνωσή του.
    Ουσιαστικά, η εκδρομή μας έβαινε προς το τέλος της. Έμενε ο απογευματινός μας καφές, τον οποίο απολαύσαμε σε καφετέρια του Λιθοτόπου, με την θέα της λίμνης Κερκίνης και του φράγματος.
    Απόλυτα ευχαριστημένοι, ξεκινήσαμε τον δρόμο της επιστροφής. Ο καλός Θεός, μερίμνησε ώστε οι καιρικές συνθήκες να είναι θαυμάσιες και να συμβάλουν στην επιτυχία. Χωρίς χρονικά όρια και πίεση, φτάσαμε στο Γ΄ Σώμα Στρατού κατά τις 8 το βράδυ, και ευχαριστημένοι, κουρασμένοι, και γεμάτοι εντυπώσεις, γυρίσαμε στα σπίτια μας.
    Ήταν, πιστεύω, μια πολύ επιτυχημένη εκδρομή, και σε αυτό συνέβαλαν όλοι όσοι ασχολήθηκαν με αυτή. Τώρα, σχεδιάζουμε την επόμενη, αλλά ακόμα δεν έχουμε αποφασίσει το ΠΟΥ και το ΠΟΤΕ. Θα δούμε….
    Επειδή πολλά σας τα είπα, καλύτερα να δείτε παρακάτω μερικές από τις χαρακτηριστικές φωτογραφίες μας, κάποιες από τις οποίες τράβηξε ο εγγονός μου ο Ανδρέας ( τον εκπαιδεύω!) Όλες, θα σταλούν σε όλους τους συμμαθητές, για να… ζηλέψουν!